۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

نادری در تشریح جلسه غیرعلنی مجلس اعلام کرد؛

ارائه پیشنهاد مجلس درباره پاسخ به اسرائیل به شورایعالی امنیت ملی

ارائه پیشنهاد مجلس درباره پاسخ به اسرائیل به شورایعالی امنیت ملی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان پیشنهاداتی درباره نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی ارائه دادند که مقرر شد این پیشنهادات از سوی رئیس مجلس به شورای عالی امنیت ملی ارائه شود.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز مجلس برای بررسی ابعاد ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و چند تن دیگر از فرماندهان مقاومت تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره موضوع مذکور بحث و تبادل نظر کردند و پیشنهاداتی را برای نحوه انتقام و پاسخ به رژیم صهیونیستی ارائه دادند و در نهایت نیز ریاست مجلس شورای اسلامی مباحثی را مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت جمع‌بندی شد که چگونه باید به این رژیم پاسخ داده شود و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نحوه پاسخ به رژیم منحوس صهیونیستی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی به شورای عالی امنیت ملی ارائه شود تا در شورای عالی امنیت ملی درباره نحوه پاسخ به این رژیم بحث و تبادل نظر صورت گیرد و بهترین کنش در مقابل جنایات اسرائیل اتخاذ شود.

کد خبر 6240224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      1 1
      برای اسرائیل چند۱۱سپتامبرلازم است تنها راه شکست اسرائیل طراحی وانجام چندعملیات مانند۱۱سپتامبراست که پوزه آمریکا بخاک مالیده شد
    • مرادی ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      1 0
      بدلیل اینکه تأثیر پاسخ ایران می بایستی تعیین کننده باشد و نه مقطعی ، بصلاح هست با تأمل در بازخوردهای احتمالی برنامه ریزی شود.
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      3 1
      تا زمانی که آنها بکشند و ما هم نگاه کنیم اوضاع بهتر نخواهد شد
    • reza ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      2 1
      باید نیرو وارد اسراییل کنیم واز دم جارو کنیم ما دهه چهلی ها هنوز توان جنگ داریم